نحوه شستشو کفپوش ورزشی تاتامی

نحوه شستشو کفپوش تاتامی

تمیز کردن این کفپوش تاتامی بسیار آسان می‌باشد. مایعات ریخته شده بر روی این کف پوش‌ها به راحتی از روی آن پاک شده و مواد جامد نیز به راحتی جاروب می‌شوند. به نکات مراقبتی و نگهداری که در ذیل به آن‌ها اشاره خواهد شد توجه کنید تا از نحوهٔ تمیز کردن این کف پوش‌ها برای شستشو و پاک سازی محیط به بهترین نحو ممکن اطلاعات کافی بدست آورید.

کف پوش‌های فومی باید به شکل منظم جاروب شود تا مواد جامد و آشغال‌ها از روی آن پاک شود.

کفپوش‌ها تاتامی به گونه ای سخت به یکدیگر متصل می‌شوند که امکان نفوذ دیگر مواد بین نواحی اتصال وجود ندارد. با این حال ممکن است برخی از مایعات نفوذ کنند. بنابراین بهتر است بلافاصله بعد از ریختن مایعات آن را از روی زمین پاک کرد.

برای تمیز کردن کلی کفپوش‌ها می‌توانید با تی های حوله ای که با مخلوط آب و مواد شوینده خانگی آغشته و مرطوب شده است، جاروب کنید. مطمئن شوید که آب تی کاملاً گرفته شود و فقط مرطوب باشد تا از ریختن آب اضافی و امکان نفوذ آن بین اتصالات جلوگیری به عمل آید.

از مایع سفید کننده به هیچ عنوان برای تمیز کردن این کفپوش‌ها نباید استفاده کنید چرا که باعث از بین رفتن رنگ فوم‌ها می‌شود. اگر از مواد شوینده خود اطمینان ندارید، پشت ورق تاتامی و یا مکانی که در معرض دید نیست امتحان کنید و یا با شرکت تولید کننده آن مشورت کنید.

کفپوش‌های پازلی تاتامی که به راحتی قابل جدا شدن می‌باشند را می‌توان به راحتی شسته و خشک کرد و بعد دوباره نصب کرد. توجه داشته باشید که قبل از نصب از خشک بودن کامل کف پوش کاملا اطمینان حاصل نمایید.

برای مکان‌های وسیع که از کفپوش تاتامی در آن‌ها استفاده شده است مثل باشگاه‌ها با مکان‌های تفریحی بزرگ، استفاده از بخار شوی گزینه مناسبی برای تمیز کردن آن خواهد بود.

منبع ایران تاتامی

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Be the first to comment

Leave a Reply

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد


*